Contoh surat lamaran kerja bahasa Turki

Contoh surat lamaran kerja bahasa Turki


Amaç: iş başvurusu

Şerefli için
Bay / Bayan
PT. Hiçbir Retreat İleriye
Jl. Kırmızı Gül No 88
Jakarta Barat

Sayın Baylar,
iş PT bilgi açılış uyarınca. Ben 15 Nopermber 2014 tarihinde Merdeka gazetesi olsun hiçbir Retreat ileriye ben iş başvurusu ve bir şirket olduğunu Bay / Bayan kurşun entegre etmek niyetinde. çalışmalarının bir parçası olarak demek PT şirket kodu (MG) ile Pazarlama parçasıdır. Hiçbir Retreat ileriye.

İşte benim kısa Veri olduğunu
Adı: Siswono Suryo
Yeri / Tarihi. Doğum: Jakarta, 1995 5 Mayıs
Son Eğitim: S1 Bilgi Yönetimi
Adres: No. 56 East Penggangsaan
Telefon (HP): 081 234 567 891
Durum: Bekar

Ve şimdi sağlıklı bir durumda olduğumu ve akıcı bir şekilde İngilizce konuşabilir. Dürüstlük her zaman benim öncelik ve eğitim geçmişimi çok tatmin edici ve ben de bilgisayar ya Lotus Spreadsheet, MS Office Word, Excel, Access ve diğer ofis yazılımları bazı tür çalışabilir.

senin göz için, içine:
1. Özgeçmiş
Diploma S1 2. Kopyalama
transkript 3. Kopya
Sertifika kursları ve eğitim 4. fotokopisi
5. Fotoğraf son

Sayın / Bayan Personel röportajı bu yüzden potansiyel ve şirket o Bay / Bayan kurşun benim yeteneği hakkında daha detaylı açıklayabilir umuyoruz.

Böylece, bu mektubu, Bay / Bayan personelinin İlginiz için teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Siswono Suryo

http://carincingpageuhkancing.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar