Puisi cinta dalam bahasa Slovakia

Puisi cinta dalam bahasa Slovakia


Mal by som zostať preč od vás
Budeš mi chýbať
Keď nie som s tebou
Terfikirkah vami utekať ma opúšťa
Keď sme sa prelínajú v rovnakom asa

Už nasýtené štekliť vaše srdce
Neviem a nechcem vedieť,
Mohli by ste mi niekedy pochybujem
To môže tiež kolísať raz ovládal kalbumu
Pretože srdce je obrovské pole, ktoré nemožno chápať
Ktoré nemohli byť rozumieť

A keď prázdnota, ktorá prichádza k vám
Škádlení sa na jar vo svojom srdci
Menghempas čierny mrak na mysli

Tým, že vám zavolal,
bol tiež zaslaním správy sa vás opýtať,
a dokonca len chatovanie pozdraviť,
Milujem sa dostať preč od vás,
nie preto, že ťa nenávidím

Avšak, pretože chcem starať a starať sa o seba odlúčení pasce,
Mám rád, aby seba i sami,
udržiavanie čistoty a čistoty,
zachovať česť a slávu, ...
udržiavať čistotu svojho srdca a srdce

To je, ako ťa milujem,
milujem ťa vo svojom mlčania,
pretože moja mlčanie je dôkazom mojej lásky k tebe

A teraz stav mi nadáva,
takže mi môže pomôcť von z mojej chyby som sa dopustil, hoci svoje pôvaby na mne nebola vrátená,

Nemôžem poprieť,
že každá ľudská bytosť bude určite cítiť charakter,
vrátane problematiky záujem o opačné pohlavie,
potom v prípade potreby

Pre čo keď to srdce, že som ukotvené pre každého, kto nie je osoba neskôr,
v prípade, že srdce, je veľmi citlivý na vplyv seba, ktoré majú, keď je srdce v jeho konaní zle

http://carincingpageuhkancing.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar