Puisi cinta dalam bahasa Swedia

Puisi cinta dalam bahasa Swedia


Ska jag hålla sig borta från dig
Kommer du att sakna mig
Om jag inte med dig
Terfikirkah av dig att köra bort lämnar mig
När vi är sammanflätade i samma asa

Har mättad kittla ditt hjärta
Jag vet inte och vill inte veta,
Kan du någonsin tvivlar mig
Det kan också vackla gång dominerade kalbumu
Eftersom hjärtat är ett stort fält som inte kan förstås
Det kan inte vara att förstå

Och när tomhet som kommer mot dig
Reta ut våren i ditt hjärta
Menghempas svart moln i åtanke

Genom att inte ringa dig,
också skicka ett meddelande för att be dig,
och även bara chatta till hälsa,
Jag älskar att komma bort från dig,
inte för att jag hatar dig

Men eftersom jag vill ta hand och ta hand om mig själv av avskildhet fälla,
Jag älskar att hålla mig och dig själv,
upprätthålla renhet och renhet,
bibehålla äran och ära, ...
bibehålla tydligheten i mitt hjärta och hjärtat

Detta är hur jag älskar dig,
älskar dig i min tystnad,
eftersom min tystnad är ett bevis på min kärlek till dig

Och nu staten skäller mig,
så att du kan hjälpa mig ur mina misstag jag har begått, även om din charm på mig inte har återhämtat sig,

Jag kan inte förneka,
att varje människa kommer definitivt att känna naturen,
inklusive problem av intresse i det motsatta könet,
därefter vid behov

för tänk om det hjärta jag förankrade till någon som inte är den person som senare,
Om hjärtat är mycket känslig för påverkan av jaget som har det när hjärtat är fel i sin hantering

http://carincingpageuhkancing.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar